Discord Renkli Yazı Yazma


Discord Nasıl Renkli Yazı Yazılır?
ayrac.png

İlk baş bunları yapmak için öğrenmemiz gereken bir kaç bilgi.
- Bütün yazıların, başına ve sonuna ''```'' koyulması gerekir.
- Hepsinin <kodları> ve <yazı şekilleri> farklıdır.
NOT: Ben kodların içine hangi renk olduklarını yazdım. Örnek olarak ''= Mavi ='' burda <Mavi> yazan yeri istediğiniz bir şeyi yazabilirsiniz.
NOT: Bu şekilde 19 adet kod var. Ben sadece bunların içinden, en gerekli olan 5 tanesini tanıtacağım.
ayrac.png

İlk kodumuz, ''asciidoc''.
Renkli Yazı Kodları:
= Mavi =
[Turuncu]
ÖRNEK KOD:
Kod:
```asciidoc
= Mavi =
[Turuncu]
```
GÖRÜNÜM:

ayrac.png

İkinci kodumuz, ''autohotkey''.
Renkli Yazı Kodları:
A_Red
%Yellow%
^Orange:: 123
ÖRNEK KOD:
Kod:
```autohotkey
A_Red
%Yellow%
^Orange:: 123
```
GÖRÜNÜM:

ayrac.png

Üçüncü kodumuz, ''bash''.
Renkli Yazı Kodları:
$Yellow
"Cyan"
#Grey
test echo exit red
false true cyan
if else then green
thisIsBlue(){
#!Bash
ÖRNEK KOD:
Kod:
```bash
$Yellow
"Cyan"
#Grey
test echo exit red
false true cyan
if else then green
thisIsBlue(){
#!Bash
```
GÖRÜNÜM:

ayrac.png

Dördüncü kodumuz, ''css''.
Renkli Yazı Kodları:
Text is green
#blue (one word)
.blue (one word)
{yellow: 'Yellow one word before colon. Cyan after colon, inside quotes'}
green.blue
[orange]
ÖRNEK KOD:
Kod:
```css
Text is green
#blue (one word)
.blue (one word)
{yellow: 'Yellow one word before colon. Cyan after colon, inside quotes'}
green.blue
[orange]
```
GÖRÜNÜM:

ayrac.png

Son olarakta beşinci kodumuz ise, ''md''.
Renkli Yazı Kodları: (Bütün renkleri bulunduran kod)
[cyan](orange)
[cyan][orange]
# blue
* bullet point
1. numbered list
/* orange text *
> grey text
< yellow >
< yellow
multiline >
<blue>
<blue yellow>
<blue yellow="cyan">
# blue
blue above dashes
--------
blue above equals signs
=====
123
ÖRNEK KOD:
Kod:
```md
[cyan](orange)
[cyan][orange]
# blue
* bullet point
1. numbered list
/* orange text *
> grey text
< yellow >
< yellow
multiline >
<blue>
<blue yellow>
<blue yellow="cyan">
# blue
blue above dashes
--------
blue above equals signs
=====
123
```
GÖRÜNÜM:


ayrac.png
                                                                                                                                                 
Clan 4Justice

Yorumlar

  1. Mehmet Güler27 Ekim 2018 10:19

    Teşekkür ederim herkesin aradığı konulardan birisiydi zaten tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl biz teşekkür ederiz, umarım işinize yaramıştır. Clan 4Justice iyi günler diler.

      Sil
  2. Anonim Kullanıcı1 Kasım 2018 08:43

    Ben kodların hiçbirisini yapamıyorum yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Discord grubumuza gelin yardımcı olalım. => https://discord.me/clan4justicee

      Sil
    2. Anonim Kullanıcı1 Kasım 2018 08:50

      tırnak işaretlerini koymayı unutuyormuşum ypabildim teşekkürler

      Sil
    3. Asıl biz teşekkür ederiz, umarım işinize yaramıştır. Clan 4Justice iyi günler diler.

      Sil
  3. yaw sağolda aga
    ```autohotkey
    A_Red
    ```
    yazıyorum olmuyor dahada açıkça yapın yada yapmayın ya çıldırıcam şimdi kırmızı rengi yapamıyorum bi!!!!
    Yardımcı olun ya bune biçim bi Türkçedir. Türkçemizi kaybediyoruz resmen ya??
    ```autohotkey
    nbr
    ```
    gibi yazıyorum ama olmuyor ya off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve A 'yıda yazarsak anlamı kalmaz ki yazının gözüküyor??

      Sil
    2. Unknown kırmızı yazmak için
      ```diff
      - Yazı
      ```
      Komutunu kullan

      Sil
  4. Çok ama çok ama çok sevdim bazılarını zaten biliyordum fakat şimdi daha fazla biliyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. yapamadım hiç ''mavi'' yapıp dc metin yerine yapıştır yaptım ya da ne yapmam gerek bilmiyorm

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar, bir çok yapamayan kişi gördüm. Bunlar kod olduğundan dolayı başlarında yazan; Örnek: A_Red yazmanız gerekmekte. A_Red yazmayıp direk yazıyı yazarsanız renk olayı tamamen ortadan kalkacaktır. Bir çoğunuz bunu yazınca ne anlamı kaldı ki diyorsunuz. Ne yazık ki Discord Codder'ları bu şekilde yapmış bulunmaktadır. Herhangi bir sorun yaşarsanız Discord üzerinden ulaşabilirsiniz: Phoenix ☾#9775

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://discord.gg/AbD2KH7 | buradan iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  7. ben butun renklrin gizli halini istiyorum her renk digil
    bana hangi renklerin gizlisi varsa soyleyin yeterrrrrr

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  9. bende neden olmuyo anlamadı gitti yapiyim yapiyim olmiyi

    YanıtlaSil
  10. bide orange yazinca turuncu yazmiyor bosluk birakinca ayni sekilde %yellow% da gecerli olmuyo lutfen bunlarin kodunu soyleyin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder